Omdat ik er niet uitkwam om mijn hippe i-Phone middels het op m'n KPN Experia box aanwezige WiFi te laten functioneren, besloot ik de klantenservice van KPN te bellen met het probleem.
Zelf had ik natuurlijk al geprobeerd met de daarvoor bestemde codes de verbinding tot stand te brengen, zonder succes.
Ook speuren op internet wat in veel gevallen tot een oplossing kan leiden, lukte deze keer niet.
De dame van KPN hoorde mijn verhaal aan en vroeg natuurlijk eerst of ik alles had gedaan zoals hierboven beschreven, codes intoetsen, knopjes ter activering indrukken, etc.
"Dan ga ik nu kijken of ik van hieruit iets voor u kan doen" zei ze, dat lukte niet, toen verzocht ze me op internet naar een bepaalde pagina te surfen om te zien of alles daar correct was weergegeven.
Op één vinkje na was dat zo, maar ook dat vinkje bracht geen uitkomst.
"Dan is er nog maar één mogelijkheid" sprak ze "De harde-reset"
En jawel hoor, als door een wonder ging nu het wireless-lampje op de Experia box aan en kon ik met m'n phone-tje via WiFi contact maken met de wereld.
Als ik de naam van deze dame wist had ik die hier in chocoladeletters neergezet, zo vriendelijk, zo behulpzaam en zo ter zake kundig. KPN, koester zo'n medewerkster!
En zulke belevenissen lees ik heel graag! Het is niet altijd negatief en slecht. Ik ben blij te weten dat wij ook een abonnement bij KPN hebben..
BeantwoordenVerwijderen