Maandag werkte de aan en uit knop van mijn afstandsbediening voor het kastje van interactieve tv van KPN niet meer. Na veel drukken floepte de tv aan, en alle andere knoppen voor zenders verwisselen e.d. werkten wel, alleen de voornoemde knop niet. Nieuwe batterijen er in gedaan, maakte geen verschil. Kastje opnieuw opstarten ook niet. Toen ontdekte ik dat er rechtsboven een groen lampje ging branden als je een willekeurige knop indrukt, maar bij de aan en uit knop gebeurde dat niet.
De site van KPN bood geen uitkomst, dan maar de klantenservice gebeld. Ik kreeg een vriendelijke jongen aan de lijn aan wie ik het uitlegde en wat ik zelf al had gedaan. "Dan stuur ik u een nieuwe afstandsbediening op" besloot hij ruimhartig. "Hij komt eraan hoor, misschien iets later door de kerstdrukte bij de post", en hij ging afrondend spreken, richting einde gesprek, "Euh, moet u dan niet weten wáár u het heen moet sturen?" vroeg ik aarzelend. Hij antwoordde lachend en verontschuldigend dat hij dat inderdaad even had moeten checken, maar dat het al voor 'm stond. Dus als ik bel weten zij alles al! Zou er ook een fotootje van mij te zien zijn? vraag ik me nu af.
Anyhow, gisteren reeds lag de nieuwe afstandsbediening in de bus, en alles functioneert weer zoals het hoort. Mooie en goede service van KPN. Hoewel ik van pas verhuisde vrienden hoorde dat verhuizen en KPN niet een gelukkige combinatie is, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ze voor een goede tussentijdse oplossing hebben gezorgd voor de tijdelijk ontstane ongemakken, dat dan weer wel.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten