Sinds kort hebben we een elektronisch mededelingenbord in de entree. De vaart der volkeren, u begrijpt, daar wil de woningbouwvereniging in voortgaan. Daarin wel, de boilers die sinds vrijdag niet meer automatisch opwarmen is als een volslagen verrassing bij hen aangekomen. Bij mij en, ik kan me zo voorstellen, de andere bewoners ook. Niet dat het gebeurd is, netbeheerder Stedin is twee jaar geleden al begonnen met het aankondigen dat ze gaan stoppen met het tf-signaal die de boiler doet opwarmen.
Daar hebben de bewoners persoonlijk en ook de woningbouwvereniging bericht van gehad en via die laatste hebben we geruststellende berichten daaroverheen ontvangen dat zij ervoor zullen zorgen dat de boilers gewoon blijven functioneren zoals we gewend zijn. Je zou dus verwachten dat de woningbouwvereniging in deze niet voor één gat te vangen zou zijn, dat ze al een plan klaar zouden hebben liggen. U moogt opnieuw denken.
Onderstaande stond te lezen op het elektronische mededelingenbord. In het licht van wereldlijke problemen stelt het natuurlijk niets voor, ik héb een boiler, die nog steeds, het zij handmatig, opwarmt, een dak boven m'n hoofd, werk, eten, etc. Maar het feit dat iets waarvan al zo'n twee jaar bekend is dat het staat te gebeuren pas áls het moment daar is, of liever gezegd, al voorbij is, men pas 'druk bezig gaat zijn' met het zoeken naar een oplossing. Kortsluiting in m'n hersentjes.
Maar gelukkig hebben we wél een elektronisch mededelingenbord waarop we het kunnen lezen en die we in de gaten moeten houden voor als er meer bekend is.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten