Per omgaande kreeg ik het antwoord dat de cd niet meer door hun leverancier werd geleverd en dat ik 'm zelf kon annuleren. Pardon? Dus als ik geen contact had opgenomen heeft Bol niet het fatsoen om mij hiervan op de hoogte te stellen. ZIJ bieden een cd aan, die ze naar eigen zeggen nu niet meer kunnen leveren. Dan informeer je de klant daar toch over. Sterker nog, de cd is overal te bestellen en hilarisch genoeg ook door een derde partij via de website van Bol. Ik attendeerde hen daarop en zei ervan uit te gaan dat zij mij de cd alsnog zouden leveren. Wederom snel antwoord dat zulks niet ging gebeuren. Ik kon zelf de bestelling annuleren of de klantenservicemedewerker kon dat voor me doen. En dan kon ik zelf bij die derde partij via de Bol website de cd opnieuw bestellen. Serieus?
Ik had nog een cd boxje in bestelling staan die één dezer dagen gaat verschijnen en ik heb die ook meteen maar geannuleerd en de beide items bij een andere aanbieder besteld. Fuck Bol, zo ga je niet met klanten om. En ik weet wel, Bol zal er geen traan om laten, ook niet over mijn antwoord op hun 'hoe heeft u het contact met ons ervaren'-enquête, die altijd als een soort Pavlov-reactie wordt nagestuurd, en waar verder niets mee wordt gedaan. Maar wat mij betreft kunnen ze de bout hachelen. Er zijn genoeg aanbieders op het wereld wijde web waar ik cd's kan bestellen, vaak veel kleinere bedrijven die ik, als ik eerlijk ben, het ook meer gun dan zo'n Bol die hun feeling met wat service is helemaal uit het oog is verloren. Waar ik de cd's nu heb besteld zit altijd een handgeschreven kaartje bij om me veel plezier te wensen met de aankoop. Had ik al gezegd: Fuck Bol?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten