Het was in dat kader in 2016 wel een leuke opsteker dat ik door de eigenaren van lunchroom Cappuzzino ben gevraagd om hen in het najaar te ondersteunen in de werkzaamheden. Na jarenlang in een bedrijf gewerkt te hebben waar ik van de hoed en de rand wist, was het voor mij goed om te merken dat ik best nog in staat ben om nieuwe en andere dingen te leren. Dat de collega's heel erg leuke mensen waren hielp natuurlijk ook mee. Een tweede opsteker was dat ik afgelopen najaar ben teruggevraagd om opnieuw hen te helpen in de drukke maanden. Daarnaast is het vrijwilligerswerk als columnist voor Radio Capelle ook geweldig leuk om te doen, en ben ik ook met veel plezier taalcoach geweest om anderstaligen te helpen met de Nederlandse taal. Bij vrijwilligerswerk is leeftijd plotseling totaal geen issue.
Op de twee maanden na het overlijden van mijn moeder na ben ik steeds doorgegaan met solliciteren, zonder al te veel succes, totdat ik een tijdje terug op een vacature had gereageerd voor Customer Care van VANAD Group. Na mijn sollicitatie werd ik gebeld en heb ik vervolgens een assessment gedaan, waarna er een persoonlijk gesprek volgde met opnieuw een wat kleinere test en afgelopen donderdag hoorde ik dat ik was aangenomen. Gisteren ben ik begonnen met eerst een week training om dan aan het werk te gaan. Vanaf het eerste moment 'voelde' het voor mij goed, het kantoor, de mensen, de sfeer, hun slogan is 'Go Digital, Stay Human' zowel naar de klanten als naar het personeel, en dat is niet onbelangrijk vind ik, vooral in deze tijden.
Na één dag training kan ik nog niet heel veel zeggen over het werk an sich, maar ik heb er erg veel zin in.
VANAD Group |
Topper! :-)
BeantwoordenVerwijderenDank je wel!
Verwijderen