maandag 22 oktober 2012

Hulde aan het bruidspaar

Oude foto's blijven een bron van vermaeck. Ook deze foto uit de fotodoos vind ik een geweldige, het geeft heel duidelijk een tijdsbeeld weer, hoewel ik niet precies weet wanneer ie gemaakt is, maar ik vermoed dat het 1962 moet zijn. Het bruidspaar aan wie hulde werd gebracht zijn namelijk mijn opa en oma en die waren in dat jaar 40 jaar getrouwd.

Van links naar rechts zijn te zien: mijn vader, oma, opa, tante Ria (de vrouw van ome Kees)
op de voorgrond: Ome Kees (de broer van mijn vader) en mijn moeder.
Let vooral ook op de vrolijke feesthoedjes!

Een ander ontroerend feit aan oude foto's vind ik dat je mensen ziet, vaak op leuke, blije of feestelijke momenten die niet meer onder ons zijn. Van deze foto is alleen mijn moeder er nog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten