woensdag 25 mei 2011

Dit vind ik STOM!

- Dat bij datum op de verpakking staat: 'Zie elders op de verpakking'
- Vrouwen die zich opmaken in de metro
- Dat ik niet kan haasten en het juist daarom uiteindelijk wel altijd moet
- Dat de meeste (hetero)mannen een blauw/zwarte teennagel hebben. Is dat en geheim verbond ofzo?
- Mensen die altijd en overal bereikbaar willen zijn. Waarom?
- Mensen met obesitas die menen in nietsverhullende kleding te kunnen lopen.
- Dat je lichaam na je 40e een eigen leven gaat leiden
- Dat kinderen niet meer opgevoed worden
- Dat ik vandaag niks wist voor m'n blogje en ik dit idee geleend heb van het blad LINDA.

UPdate: wat ik ook MEGASTOM vind is dat ik niet meer kan reageren op blogs zelfs niet die van mezelf!

3 opmerkingen:

  1. Oh leuk, een lijstje! Ik ben dol op lijstjes. Echt niet stom! Zo heb ik natuurlijk ook een Stom-lijstje.

    Dat ik me stoor aan onnodige schrijffouten.
    Kartonnen hoesjes om Dvd's.
    Kane.
    Kinderen die zich mogen ontplooien terwijl ze nog niet eens zindelijk zijn.
    Kleding met kwastjes.
    Regen en Wind (in die combinatie).
    Schreeuwende kinderen.
    Slachtoffers en klagers.
    Slangen.
    Spatiebalk-happy mensen die woorden onnodig in meerdere woorden hakken.
    WC-papier met print.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te laat komen
    Dat mensen overal en altijd ongevraagd hun mening moeten of mogen geven.
    Bio industrie
    Klagen (behalve in een vind-ik-stom-lijstje)
    Mensen die een douche niet kunnen vinden
    De NS
    Onnodige verpakkingen
    Luidruchtig bellen
    Dat zwerfafval bestaat
    Rimpels
    Meeste tv programma's en zogenaamde BNers
    Dat ik best veel dingen stom vind

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aidan: @dutchdray & Miss Sushi Leuk hè die lijstjes. Als je het noteert is het meteen uit je systeem! :-)

    BeantwoordenVerwijderen