maandag 27 juni 2011

Boney M. remastered

Al tijdens hun hoogtijdagen was het bekend, alleen Liz Mitchell en Marcia Barrett waren te horen op de Boney M. platen, producer Frank Farian zong de mannelijke stem in die door Bobby Farrell onder hysterische dans werd geplaybacked, Maizie Williams zong ook niet mee, maar maakte het plaatje compleet.
Maar mij kon het niks schelen ik vond en vind het nog steeds hele leuke liedjes. En ze traden heus wel eens live op.
Vroeger had ik de LP's en onlangs heb ik 'The remastered editions' - CD's van hun orginele albums aangeschaft, en dat is te horen, de geluidskwaliteit is subliem te noemen.

3 opmerkingen:

  1. ach ja ook ik heb zo mijn herineringen aan bony M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind "Take the heat off me" nog steeds een prima elpee.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijft leuke muziek en jeugdsentiment natuurlijk. :-)

      Verwijderen