vrijdag 24 juni 2011

Spaarlampenterreur

Niet alleen de EU en de Euro zijn ons door de strot geduwd, op nationaal niveau is daar De Spaarlamp.
We MOETEN allemaal aan de spaarlamp of je nu wilt of niet, en ik wil natuurlijk niet, maar je moe-hoet!

Dus na enkele miskopen op dit gebied, want rare modellen, gedraaid die dan boven het lampenkapje uitkomen, geen flame te vinden dus een heel vreemde kleur gekocht, of het voormalige kogellampje was (nog) niet in spaarlampvorm uitgebracht zodat ik lampjes kocht die dan nét niet pasten want ze waren nét te groot.

Maar vandeweek zag ik ineens flame kogelspaarlampjes van Philips. Idioot duur, maar je moe-hoet.
Op het doosje staat dat ze 8 (acht) jaar lang meegaan. Ik ga onze vrienden van Philips daar aan houden, ik heb de doosjes bewaard alsmede het aankoopbonnetje. Mochten de lampjes voor die tijd de geest geven ga ik reclameren.

5 opmerkingen:

  1. Maar deze geven wel heel mooi licht als het dan toch moooeehoooeet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou een schema maken hoor want in de jaren komen er heel wat lappen bij zo in het gehele huis dan weet je niet meer bij wie welk bonnetje hoort hoornummeren dus die lampennnnnnnnn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sorie er zitten wat rare fouten in mijn reactie maar ben er niet helemaal bij zo als je begrijpt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik voel een ludiek handeltje opkomen! Ik zal binnenkort eens alle oude flame lampenpeertjes in Almere en omgeving opkopen. Je kunt me altijd mailen voor een prijslijst betreffende deze vintage verlichting!

    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen