zondag 3 juli 2011

Lek(ker) op weg

Gisteren dinerafspraakje bij Nadira. Zij is één van de weinige vrienden die ik per fiets zou kunnen bereiken. Zou. Eenmaal op weg hoorde ik opeens een vreemd geluid, de band van het wiel dat al een beetje aanliep kon daar niet meer tegen en liep sissend leeg.
Gelukkig was dit aan het eind van de straat dus kon ik nog terug om de reis per bus(sen) voort te zetten.
Van en naar Capelle zijn de verbindingen prima, ín Capelle echter is het hopeloos, maar iets later dan gepland arriveerde ik dan toch.
Het afspraakje was ook meteen een hereniging met vrienden Rick en Chris die ik door hun werk en studies daarnaast al lang niet meer had gezien. Ze waren juist teruggekomen van hun welverdiende vakantie in Italië.
Heel gezellige avond geweest, Nadira had heerlijk gekookt en we hebben lekker bijgekletst.
Rick en Chris waren zo lief om me 's avonds 's nachts thuis af te zetten.

3 opmerkingen:

  1. Wel balen van de band, maar uiteindelijk ben je er toch gekomen.. Vandaag de band plakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @dutchdray Dat kan ik helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Aidan: niet!? Ik weet niet anders dan dat ik dat altijd zelf moest/mocht doen. Oh gott, so 80s..!

    BeantwoordenVerwijderen