zaterdag 3 september 2011

2 maal 2 blijft 2

De duo's Nick & Simon en Acda & de Munnik hebben hun krachten, euh... nou ja niet gebundeld, maar (her)verdeeld. Voor een (denk ik) eenmalig uitstapje heeft Nick Schilder samen met Thomas Acda een single opgenomen, Simon Keizer heeft hetzelfde gedaan met Paul de Munnik

Onder de naam Nick & Thomas is dat het nummer "Sterker Nu Dan Ooit", Keizer en de Munnik namen "Kijk Me Na" op. Je gaat dan toch vergelijken en hoewel het beiden lekker in het gehoor liggende nummers zijn, gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Keizer en de Munnik, zeker vanwege de goed in elkaar zittende tekst.

Ik vind het een heel erg leuk initiatief en vraag me meteen af of wij in de jaren 70 klaar zouden zijn geweest voor Mouth & Sandra en Macneal & Andres.

2 opmerkingen:

  1. ja hoor het is eenmalig gelukkig weet net wie wie is jajajaaaaa als je naar boulevard kijk ben je dus van die soort dingen op de hoogte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nick & Simon vond ik hartstikke leuke met hun 'American Dream', maar verder gaat het me allemaal (onbewust) voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen