zondag 25 september 2011

De eerste keer

Er zijn veel eerste keren in je leven, en gisteren was er weer zo'n eerste keer. Vrienden Mike en Viorel vierden hun beider verjaardag in hun appartement op de 27e etage in Rotterdam, blijft altijd een adembenemend uitzicht. Erg gezellige avond met leuke mensen, lekkere hapjes en drankjes.
Dát was dus niet de eerste keer.

De eerste keer zat hem er in dat ik, wat ik zoveel mensen al had zien doen, met de fiets de metro in ben gegaan ten einde op het feestje zelf niet zo op de klok te hoeven kijken, en om 's-nachts met de fiets weer naar huis te gaan. Het weer stond ook toe om dat eens te proberen.
Zo ongeveer de richting wist ik wel en ik vertrouwde op de ANWB om mij de juiste richting op te sturen, en dat vertrouwen is niet beschaamd.
Fietsend door villawijken waarvan ik het bestaan niet eens vermoedde kwam ik na een fietstocht van zo'n 40 minuten thuis aan.
View vanaf de 27e

3 opmerkingen:

  1. misschien mag ik hem eens lenen van de winter bij voor baat dank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het is wel lekker uitwaaien om na een feestje op de fiets naar huis te wederkeren..

    BeantwoordenVerwijderen