zaterdag 24 september 2011

The Big 3 uit Delft

Voordat (Mama) Cass Elliot bij de Mamas & Papas ging zingen en haar carrière goed van de grond kwam heeft ze in de vroege jaren 60 in het folktrio The Big 3 gezeten. Samen met Tim Rose en Jim Hendricks. Ik heb het CDtje wat er van verschenen is in 2000 een maand geleden besteld bij Sounds Delft.
Ik werd getipt door een collega onder het motto "Als Leo van Sounds het niet heeft of kan bestellen, kan niemand dat". Het ging mij eigenlijk om een andere CD van Cass Elliot (daar istie nu nog mee bezig)

Vandaag lag ie in de bus en ik ben er heel blij mee, ik hou erg van de stem en muziek van Cass Elliot

Dus bij deze de mededeling als je naar iets zoekt wat moeilijk te krijgen is, kijk eens op de site van Sounds Delft.

4 opmerkingen:

  1. en jij weer zo blij als of sinter klaas geweest is en die komt nog al regelmatig bij jou he op muziek gebied

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey kanje is dit nu de cd die je al zo lang zocht en wat gaaf dat je hem dan nu hebt
    wanneer spreken we elkaar weer life/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anonime/Harry, Nee dat is niet DE CD daar istie nog naar op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die verwenmomentjes. Ik doe er zelf ook graag aan..!

    BeantwoordenVerwijderen