dinsdag 13 september 2011

Vroege folders

Gisteren lag ie in de bus, de dikke St. Nicolaasfolder van Intertoys
Omdat het hier een kinderloos huishouden is, verdwijnt de folder direct in de oud-papiertas.

Hoe anders was dat vroeger, als kind vond ik die folders het summum. "De schatkamer van St. Nicolaas"-folder van V&D en in Den Haag hadden we speelgoedzaak Van Nunen Boes zitten, die had echt de mooiste folder van allemaal. Heerlijk wegdromen bij al dat moois.

Maar die folders kwamen pas begin november uit, ik vind het echt belachelijk vroeg nu.
Maar goed Sinterklaas kwam in mijn tijd ook 2 weken voor 5 december aan en u al 3 weken.
En sintsnoep heb ik ook al gespot in de schappen.

2 opmerkingen:

  1. Oh, als kind ging ik met die folders naar bed, dromend over het playmobil en andere speelgoeddingen. Tegenwoordig pluis ik 'm ook nog wel uit, maar wel zonder een verlanglijstje te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karim en ik knipte al onze wensen uit en plakte die "netjes" op A4tjes voor de sint

    BeantwoordenVerwijderen