zondag 19 juni 2022

Happy vibes week 25

 Audrea Duncan deelt het volgende: 

Na een lange werkdag op vrijdag, ik had niet eens tijd voor lunch, kwam ik bij McDonalds in Reading om iets te eten te kopen. Ik had mijn bestelling geplaatst en kwam tot de ontdekking dat mijn portemonnee nog op mijn werk lag. Ik vroeg de jongeman die mij hielp mijn bestelling te cancelen omdat ik niet kon betalen. 'Het is oké mevrouw, het komt goed' was zijn antwoord en hij pakte zijn eigen portemonnee en betaalde voor mijn eten. Wat een geweldige knul! Ik plaats dit met zijn goedkeuring en ik bedankte hem voor zijn vriendelijkheid en zei hem dat ie moest blijven wie ie is: een geweldig mens. Hij wist niet hoe moe ik was of dat ik de hele dag nog niet had gegeten en zelfs niet of ik hem terug zou betalen, maar hij aarzelde geen moment en handelde. McDonalds heeft in Jeremiah een fantastische kracht. 

Jeremiah. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten