donderdag 2 juni 2022

Het Capelse matras

Het tijk van mijn matras was aan de zijkant gescheurd en ondanks dat je dat niet ziet als het bed is opgemaakt vind ik het iets armoedigs hebben, daarnaast heb ik het matras ook al best wel lang, dus vond ik het tijd om een nieuw matras aan te schaffen. En nu ik toch bezig was meteen ook maar twee nieuwe hoofdkussens. Mijn huidige hoofdkussens heb ik al zolang dat ik niet eens meer weet hoe lang, en mijn kussen ligt ook niet meer zo lekker.

Afgelopen maandagavond heb ik zowel het matras als de kussens besteld en mij werd juichend teruggemaild dat mijn bestelling dinsdag al zou worden bezorgd. Daar ging ik natuurlijk niet vanuit. Zoiets groots wat je 's avonds besteld is er de andere dag vanzelfsprekend nog niet. Daar moet ruimte voor worden ingepland in de wagens. Ik snap dat, maar je zou de mensen de kost moeten geven die niet zelf nadenken, en het serieus verwachten. Ik heb de firma bij de gevraagde terugkoppeling hier wel op gewezen, dat niet iedereen logisch nadenkt en ze dit soort beloftes beter niet kunnen doen.

Ik plan dit soort zaken ook altijd in in en periode dat ik vrij ben, omdat het altijd anders gaat dan verwacht. Het matras is gisteren gekomen en als u dit leest heb ik mijn eerste nacht op mijn nieuwe matras doorgebracht. De hoofdkussens worden vandaag geleverd. Dat bedoel ik dus met anders gaan. Nu heb ik er de tijd voor om thuis te blijven. Dus pas aankomende nacht zal ik de totale nieuwe slaapervaring ondergaan.

Nu zit ik nog met het oude loeizware matras. Ik heb daarvoor het grofvuil verwittigd, en die kunnen het pas 14 juni komen ophalen. Vriendin Talitha heeft al aangeboden om te helpen het matras zolang in de berging te zetten. Dat moet echt met z'n tweeën, en dan nog is het zwaar, zeker om 'm de trap af te krijgen. Ik weet nog heel goed wat een gedoe het was om het matras destijds naar boven naar de slaapkamer te brengen. Maar het komt goed, ik zal wel alles wat langs de muur van de trap hangt uit voorzorg eraf halen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten