vrijdag 26 augustus 2011

Even geduld AUB

Ik was geschokt toen ik hoorde dat er bij cabaretier en beroeps ADHD-er Jochem Myjer een tumor in zijn ruggenmerg was ontdekt. Vandaag kwam het bericht dat het een goedaardige tumor betrof wat geenszins betekent dat hiermee de kous af is. Hij zal moeten revalideren. Kans op terugkeer van de tumor is gering maar niet verwaarloosbaar waardoor Jochem de komende jaren onder strenge controle zal blijven.
Hij zal zijn geplande theatershow dit seizoen niet eerder kunnen starten dan in januari, en ondanks dat dit een zeer ernstige situatie is zag ik toch een stukje humor in de titel die de show heeft "Even Geduld AUB!"
Ik wens Jochem veel sterkte en van harte beterschap toe.

1 opmerking:

  1. Ik schrok ook wel even en ben blij dat het allemaal positief (als je over positief kunt spreken bij zo'n nare ziekte) afgelopen is (en blijft..)!

    Dray

    BeantwoordenVerwijderen