donderdag 18 augustus 2011

Marcel en Billy

Omdat mijn collectie DVD's een soort groeispurt heeft ondergaan was de kast waarin alle entertainment was opgeborgen niet meer genoeg. Ik had het plan opgevat om de boeken er uit te halen en die te plaatsen in de (jaren 70) logeerkamer.
Maar daar moest wel een geschikte kast voor komen, dat bleek niet zo eenvoudig. Tot vorige week.

Mensen hadden mij aangeraden op Marktplaats te gaan speuren en inderdaad voor een gering bedrag stond er de welbekende "Billy" in jaren 70-groen.
Vriend Marcel was zo aardig om de kast voor mij te gaan halen en vanmorgen om 7 uur (jawel!), op weg naar zijn werk kwam ie 'm afleveren.

Direct begonnen met in elkaar zetten en boeken en DVD's herschikken.
Eindelijk alle videobanden weggegooid, behalve die waar m'n nichtje Leonie op is te zien toen ze in Argentinië haar 15e verjaardag vierde. (Dat is daar een groot feest).
En de band waarop ik m'n '15 minutes of fame' had, ok anderhalf uur, met mijn deelname aan de quiz "Get The Picture".

2 opmerkingen: