woensdag 3 augustus 2011

My girlfriend Jennifer

Nu ik er de tijd voor heb, de maanden geleden opgenomen film "Rumour Has It" gezien met een hilarische Shirley MacLaine en 'my girl' Jennifer Aniston.
In een parallel universum (deze uitdruking gebruik ik met dank aan vriend André) is Jennifer Aniston gewoon mijn vriendin, wel de Jennifer die ze laat zien in haar films, ik bedoel ik heb 'r nog nooit ontmoet, maar in een parellel universum mag dat geen probleem zijn.
En omdat ze in al haar rollen vrijwel hetzelfde personage neerzet heb ik een ideaal beeld van haar ontwikkeld: de leukste vriendin die een man kan hebben.
Ik heb dan ook nooit Brad Pitt begrepen dat ie Jenny heeft ingeruild voor die wandelende lippen.
Er is onlangs een nieuwe film uitgekomen met Jenny in de hoofdrol: "Horrible Bosses".
Zij speelt één van die 'vreselijke bazen', en dat is meteen een poging om van haar schattige imago af te komen. Ze speelt een tandarts die haar mannelijke assistent (Charlie Day) op niet mis te verstane wijze wil verleiden. Ben ik nu Jennifer bewonderaar af? Nee man! Kinky!

1 opmerking:

  1. Ja, ik heb ook een zwak voor Jennifer. Ik heb Mr. Pitt dan ook nooit begrepen.

    BeantwoordenVerwijderen