donderdag 24 januari 2013

De boze bewoner

De boze bewoner wist het nu ook niet meer, na vier keer zijn klacht kenbaar gemaakt te hebben bij de woningbouwvereniging, zonder enig antwoord is hij maar weer eens naar de bewonersconsulent gegaan van zijn appartementencomplex. Die verwachtte hem al, want toen hij zei: "Ik zal u de foto's laten zien van hoe ik er nu al 2 maanden bij zit", antwoordde ze: "Dat weet ik, die foto's heb ik al gezien op uw blog, maar wilt u daar wel mijn naam uit halen?".

De boze bewoner kon zijn ongenoegen spuien van zowel de firma die het onderhoud deed als de woningbouwvereniging waar de consulent voor hem het gezicht van was, en ze begreep het allemaal, ze vroeg de boze bewoner haar de foto's te mailen en terwijl hij er bij was mailde ze die direct door met een begeleidend schrijven naar de opzichter.

Het grote wachten is weer begonnen, de bewonersconsulent vond ook dat er duidelijke afspraken gemaakt moesten worden wanneer er wat ging gebeuren. De boze bewoner, die overgens helemaal niet zo gauw boos te krijgen is, hoopt nu op een spoedige afronding van de werkzaamheden die in juli 2012 begonnen zijn.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten