woensdag 16 januari 2013

Gepest maar trots

Een aantal keer heb ik een blogje geschreven over tieners die het pesten niet meer aan konden en zelfmoord hebben gepleegd, zulke trieste verhalen laten me niet los en wil ik delen omdat de gepesten moeten weten dat ze niet alleen staan, dat het goed zal komen.

Zanger Jamai Loman en stylist Fred van Leer hebben diezelfde mening en hebben daadwerkelijk écht iets gedaan, ze hebben een anti-pestsite gelanceerd Gepest maar trots. Waar zijzelf hun verhaal op hebben gezet en andere collega-BNers die gepest zijn vragen hetzelfde te doen, maar verder ook iedereen die ooit is gepest en nu een heel leuk succesvol en sociaal leven hebben om aan te geven aan mensen die nu gepest worden dat dat kan.

Ik vind het een heel mooi initiatief en steun het van harte, vandaar mijn blogje er over. Er is ook een Facebook pagina die je kunt 'liken'
Doe het maar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten