woensdag 24 juli 2024

Keel Neus Oor

Het bezoek aan het ziekenhuis en de KNO arts ging goed. Ik was wat eerder gegaan omdat ik als nieuwe patiënt door een echt mens moest worden ingeschreven, en de zeer vriendelijke dame achter de desk deed dat voortvarend. Ik kreeg een bonnetje met QR code en werd op expeditie gestuurd het ziekenhuis in. Het was een soort speurtocht ik moest een route volgen met een nummer en vervolgens het bonnetje scannen zodra ik bij het nummer was aangekomen, een spelelement.

Op mijn werk was het een vrij opmerkelijke ochtend geweest, dus kon ik onder het wachten in de wachtkamer me daar even over beraden. Precies op tijd werd ik bij de arts geroepen, een heel aardige man die, na mij te hebben aangehoord, me bevoelde, met iets enorms mijn neus inging en in mijn oren keek tot de conclusie kwam dat er zich een ontsteking en vocht ergens in mijn holtes bevond en daartoe schreef hij een recept uit, pillen en een neusspray. Meteen naar de apotheek gegaan om de medicijnen op te halen waar ik dan vandaag mee ga beginnen. De pillen is een kuur van twee weken, de spray van zes. Als het na die tijd niet over is moet ik contact met hem op nemen. Maar ik ga ervan uit dat het zich dan wel heeft opgelost. En zo niet, nou ja, ik heb een mooi leven gehad.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten