maandag 14 februari 2022

Valentijn

Vanzelfsprekend doe ik niet aan Valentijn. Ik ben namelijk geen zestien meer, daarnaast heb ik geen, en ben ik niemands, Valentijn. Ooit jaren geleden toen veel vrienden en vriendinnen van me single waren heb ik hen met Valentijn een kaartje gestuurd vanwege de vriendschap, want dat kan natuurlijk ook, maar zij hebben in de loop der tijd hun Valentijn ontmoet, dus die is aan zet.  En toen ik zelf nog aan relaties deed, verraste ik de verloofde van dat moment ook, maar als middelbare ba'er is het wel goed zo. Om deze dag niet helemaal voorbij te laten gaan hier wat Valentijngerelateerde weetjes:

Mannen denken nog altijd dat een openingszin werkt. Pikpicks werken jedenfalls niet, zo is onlangs naar voren gekomen.

Mensen die tevreden zijn in een relatie leven gemiddeld vier jaar langer dan een vrijgezel.

31% van de vrouwen doet research op internet om gegevens te vinden over de persoon met wie ze (gaan) daten.

76% van de cadeaus die op Valentijnsdag worden gegeven zijn gekocht door mannen.

Elk jaar worden er wereldwijd meer dan 50 miljoen rozen gegeven op Valentijnsdag.

De oudste Valentijnskaart dateert uit 1415.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten