donderdag 26 januari 2012

Magic carpet ride

Met vriendin Nadira afgesproken om voor een nieuw karpet en eetkamerstoelen te gaan kijken. Vantevoren mezelf al 'ingelezen' op het wereld wijde web of dát wat ik in mijn hoofd had er ook daadwerkelijk was.
Dat bleek het geval zodat we min of meer doelgericht te werk konden gaan en het karpet welke ik op internet had gezien bleek in real life ook precies wat ik ervan verwachte. Die was in de pocket, of liever gezegd in de auto om vervolgens naar De Zuider Ster te gaan voor eetkamerstoelen.

Na veel zitten, kijken, debateren zagen we leuke stoelen die we 'in gedachten' zouden houden maar nog niet meteen bestelden. Even koffie met Dudok-appeltaart en bij de uitgang stonden ze! Ik meende zelfs een straal licht vanuit de hemel te zien de ze bescheen: De Ideale Eetkamerstoelen, die alle andere eetkamerstoelen overbodig maakten. Leverbaar in 6 kleuren, en ik wilde graag 4 verschillende kleuren, hierbij bleek Nadira een grote steun om te kiezen wélke kleuren het zouden worden.
Wij gingen meteen schuiven, sjouwen en hergroeperen om de juiste kleurstelling te bewerkstelligen.
Levertijd van de stoelen is negen (9!!) weken, maar goed, van het karpet kan ik nu al genieten, en over 9 weken dus ook van de stoelen.

Daarna nog even door de Woonmall gewandeld en gekeken naar wat er zoal op interieurgebied te koop is. Nadira was erg onder de indruk van Stupendo een nieuwe winkel in de Mall en heus niet alleen omdat we daar, ook al kwamen we alleen maar kijken, op koffie, thee en cupcakes werden getracteerd. Ze vond het terecht erg mooie gestyleerde meubels, vooral de keukens.

Het was een erg gezellige middag met Nadira en ik geniet enorm van m'n nieuwe karpet en verheug me op de stoelen!

6 opmerkingen:

  1. mooihoor je huis word er nog leuker van liefs ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk èn gezellig uit! Over ruim 2 maanden dan de nieuwe stoelen. Ik ben benieuwd naar HET avondje..! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. staat echt leuk hoor en met je stoelen straks weer een heel nieuwe sfeer jo veel plezier er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kleed,mijn kat maakt er een hoby van om altijd op het kleed te kotsen,maar jij heb vast niet van die a sociale katten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nadira is natuurlijk de eerste die gezeten op de nieuwe stoelen een maaltijd mag gebruiken, maar daarna moeten ze veelvuldig worden ingewijd hoor.
    @Rika sterker nog ik heb helemaal geen dieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel verstandig met zo,n mooi kleed,weet niet waarom maar ik dacht dat jij een kat had

    BeantwoordenVerwijderen