dinsdag 10 april 2012

Slechte tijding

Michael is de neef van vriend David en ik heb hem leren kennen toen hij een jaar of 14 was, hij was toen vanuit Engeland in Nederland op vakantie met David's moeder, zijn oma. Sinds die tijd heb ik hem een paar keer gezien als hij hier was en regelmatig hadden we contact via MSN en sinds vorig jaar ook via Facebook.

Zo kon ik door dat medium meegenieten van zijn huwelijk afgelopen september met Danielle middels geweldige foto's. Vanwege zijn studie werd de huwelijksreis uitgesteld naar april 2012. Begin deze maand zijn ze vertrokken naar het zonnige Mexico.

Gisteren kreeg ik het bericht dat ze aldaar op een uitstapje met chauffeur een auto ongeluk gehad hebben en hij daarbij een heel zware hersenschudding heeft opgelopen en in het ziekenhuis ligt waar hij al een paar dagen slapend wordt gehouden. Danielle is bont en blauw maar kan wel wat rond schuivelen.
Mikey's Moeder, David's zus is spoorslags naar Mexico vertrokken om bij haar zoon te zijn en om Dani te ondersteunen.

Ik ben hier erg van geschrokken en zend alle liefde toe aan hem en Dani en mijn gedachten zijn bij hun.

4 opmerkingen:

  1. Oh mijn god, wat afschuwelijk! Ik help je met liefdevolle gedachten te denken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje frans wat erg... ik ga voor ze duimen
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @dutchdray en Harry, Doe dat het zal zeker helpen. Lief van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jo wat erg hoop dat alles goed komt ook sterkte voor David (neem dat het de Engelse david is)en zijn familie

    BeantwoordenVerwijderen