zaterdag 30 juni 2012

Oorlelverjonging

Oorlelverjonging. Laat het woord even rustig op je inwerken met de wetenschap dat het dus écht bestaat. In de Amerikaanse (but of course) Vogue heeft vorig jaar een artikel gestaan over de noodzaak van jeudige oorlellen. Vrouwen en misschien ook mannen die eerst aan zelfdoding dachten omdat ze hun oorlellen lelijk vonden, kunnen nu voor zo'n 400 Euro een simpele ingreep ondergaan waarbij de in de jaren verslapte oorlel met afbreekbaar hyaluronzuur filler Restylane wordt ingespoten.

Ik ben geen voorstander van dergelijke injecties sinds ik ooit in een vlaag van ijdelheid Botox heb laten prikken en ik daarna, tot het na enige weken was uitgewerkt, de wenkbrauwen van Cisca Dresselhuys had. Voor mij geen naalden meer in m'n gezicht, ik laat de natuur, vertraagd, dat dan weer wel, gewoon z'n gang gaan.



Cisca Dresselhuys

Geen opmerkingen:

Een reactie posten