dinsdag 21 mei 2013

In Memoriam: Ruben en Julian

Twee weken lang hebben ze het nieuws beheerst de broertjes Ruben en Julian die sinds 7 mei als vermist waren opgegeven, hun vader had zelfmoord gepleegd en van de kinderen die bij hem waren ontbrak ieder spoor. Ik heb er niets over bericht in mijn blogjes omdat ik zo intens hoopte dat de jongens door hun vader, die ogenschijnlijk voorbereid te werk was gegaan, hen aan derden had toevertrouwd, misschien zelfs in het buitenland.

Helaas werden de lichamen van de jongens zondag gevonden in een afwateringsbuis in het Amsterdam-Rijnkanaal. Wat er precies gebeurd kan zijn dat wordt nog onderzocht, vast staat wel dat de vader als dader wordt aangemerkt.

Mijn gedachten gaan uit naar de moeder van Ruben en Julian en naar iedereen die hen lief was. Zo'n onmetelijk verdriet, daar is geen voorstelling van te maken. Ik spreek de hoop uit dat de media zéér terughoudend met de moeder en andere nabestaanden om zal gaan. Het is ongelofelijk triest en vreselijk wat er is gebeurd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten