zondag 27 april 2014

Koningsdag

Koningsdag, ik moet er nog erg aan wennen, koninginnedag ligt zoveel lekkerder in de mond, ook nieuwslezer Rick van der Westerlaken vergiste zich. Wat ik begrepen heb is de koningsdag goed verlopen, geen noemenswaardige incidenten, het weer zat goed mee en mensen hebben er een gezellige en plezierige dag van gemaakt. Zelf heb ik het aangename (vrije dag) met het noodzakelijke (voorjaarsschoonmaak van de keuken) verenigd. Ik ben niet zo van de mensenmassa's, dus zoek ik de drukte niet op.

Lekker uitgeslapen, en de middag dus gebruikt om de keuken weer eens goed onder handen te nemen, een hele klus, maar het geeft zo'n fijn voldaan gevoel als het weer gedaan is. Nu rest alleen nog de lanai wat ik gepland heb voor volgend weekend, dan is alles in en om het huis weer klaar voor de zomer.

's-Avonds lekker naar de show "Wigwam" van Youp van 't Hek gekeken, dus heb ik er zo met mezelf ook een fijne en nuttige eerste koningsdag van gemaakt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten