dinsdag 15 juli 2014

Noodoplossing

Mijn lezers betekenen zoveel voor mij, dat ik noodgedwongen dit blogje op mijn mobiel aan het priegelen ben. Gisteren hield mijn modem er mee op, en een telefoontje naar de KPN klantenservice leerde me dat ik de modem kon omruilen voor een nieuwe.

Het dorp waar ik woon heeft geen KPN winkel in de buurt, dus reisde ik af naar Rotterdam, lang verhaal kort: ander modem gekregen, werkte niet, klantenservice gebeld, bleek ik het verkeerde type meegekregen te hebben, woensdag wordt ie voor het juiste type modem omgeruild. Dat was niet de enige misser van de winkel, maar daarover meer als ik weer op mijn PC kan werken. Dus even geen PC en geen TV, leve de DVD en het boek! Vanavond ga ik met vriendinnetje José een hapje eten, zo erg is het dus allemaal niet, hoewel het me wel pijn doet om te zeggen, dat er morgen geen blogje zal zijn. Ik ben dus niet dood of gegijzeld, noch ontvoerd, het is een technisch probleempje van tijdelijke aard. Vergeef het me.

1 opmerking: