zaterdag 22 oktober 2011

22 oktober 2003

In 2003 begaf ik mij op het wereld wijde web-pad, eerst op een PC van een vriend en later dat jaar op m'n eerste eigen PC. Een wereld van ongekende mogelijkheden ging voor me open (en nóg)
Één van de nouveautés was het chatten met onbekenden uit de hele wereld, en op een Duitse (!) chatsite leerde ik André Bosma kennen, gewoon uit Nederland uit het voor mij onbekende Almere.

Het chatten ging gezellig zodat we al snel over gingen op MSN, we vertelden over ons leven, André was getrouwd met Edo en waren van Den Helder verhuist naar Almere. Hoe het zo kwam weet ik niet meer maar op 22 oktober 2003 zijn André en ik naar de Efteling gegaan, de eerste keer dat we elkaar in real live gingen meemaken na al het gechat.

André treinde van Almere naar Rotterdam waar ik hem ophaalde met m'n Smartje en we op weg gingen naar Kaatsheuvel. En het was meteen leuk! Later de dag afgesloten bij een Italiaans restaurant, en sinds die dag zijn André en Edo deel gaan uitmaken van mijn leven.

Ben op visite geweest met verjaardagen, later weekendjes naar Almere en zij bij mij in Rotterdam en dit jaar onze 4 daagse reis naar Londen met vriendin Talitha die ik door hun heb leren kennen en met wie er ook direct een 'klik' was.

Deze mensen zijn niet meer weg te denken uit m'n leven, en dan te bedenken dat zonder het wereld wijde web we elkaar nooit zouden hebben leren kennen.
Vandaar dus onder het kopje "Belangrijke datums" 22 oktober 2003 de dag dat het eerste 'echte' contact werd gelegd.

2 opmerkingen:

  1. hoop dat deze vriendschap nog heel lang mag duren want vrienden zijn zo belangrijk in een mensen leven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, wat een leuke foto.. En ook een lief blogje. Het blijkt maar weer; de tijd vliegt als je vrienden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen