maandag 24 oktober 2011

PAU!L

De laatste jaren heb ik geen programma's meer gekeken van Paul de Leeuw, ik was een beetje Paul de Leeuw-moe geworden. Hij kan alles net goed genoeg, maar blinkt nergens echt in uit. De TV-shows waren jaren achtereen, onder verschillende namen welliswaar, steeds hetzelfde.

Maar nu er met veel bombarie weer een nieuwe TV-show werd aangekondigd, PAU!L, wilde ik toch eens zien wat hij in de loop van de jaren had geleerd.
Daar kan ik kort over zijn: Niets.
De show had net zo goed in 1995 uitgezonden kunnen worden, nog steeds dezelfde flauwiteiten.

Zelf heeft hij ook wel enig idee dat z'n beste tijd geweest is, jaren geleden had ie Bob en Annie de Rooij doodverklaard en gezegd: "Nou wie weet als m'n carrière instort kan ik ze altijd weer tevoorschijn halen"
Bob en Annie de Rooij zijn weer terug in z'n show...

2 opmerkingen: