donderdag 6 oktober 2011

De verbazing voorbij

Dat er moeders zijn die hun kind stilhouden met een boekje van mijn afdeling en er vervolgens zonder af te rekenen mee weglopen. Het gebeurt.
Dat er mensen zijn die recepten uit de kookboeken scheuren. Ik signaleer het als het boek er een beetje raar bijstaat.
Dat er volwassen mannen zijn, vaders van kinderen wellicht, die boeken over Ajax omgekeerd in het vak zetten. Ik haal er m'n schouders over op.

Maar er is nu een nieuw element aan toegevoegd. Ik vond vier verschillende boeken, twee thrillers, één met 'God' in de titel, de ander had 'Engelen' in de titel, een boek wat daadwerkelijk over engelen ging en een boek over mensen uit de Bijbel.
Deze boeken waren vernield, kaften waren losgescheurd en de boeken waren (met een mes?) zo ernstig beschadigd dat ze moesten worden afgeschreven.

Wat is dit nu weer?

3 opmerkingen:

  1. ja de mensheid woord steeds raarder maar ja we moeten het er maar mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Religieuze fanatiekelingen! Ik vind het eigenlijk altijd wel een beetje eng wanneer men iets heel fanatiek doet. Helemaal met dit soort acties. Yak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Dray Ja ik vond het ook iets creepy-achtigs hebben.

    BeantwoordenVerwijderen