woensdag 26 oktober 2011

Scrabble wordt Wordfeud

Eerst gisteren heb ik me met de nieuwe hype Wordfeud ingelaten. Weken, (of zijn het al maanden?) geleden hoorde ik er over, maar omdat ik pas 3 weken in het bezit ben van een telefoon waarop het gespeeld kan worden, en ik eerst die telefoon een beetje moest leren kennen, was gisteren het moment daar dat ik dacht, 'ik zal es kijken'.

Tegen een onbekend meisje gespeeld (gewonnen), tegen Christian (verloren) Laat nog een spelletje gestart (maar (nog) niet afgemaakt) met André (stand 248 voor mij, 197 voor hem) en Talitha (stand 112 voor haar, 93 voor mij).
Het schijnt nu zo te zijn dat die spelletjes er in blijven en je op een later tijdstip verder kunt gaan.

Hoe heb ik m'n leven kunnen leven zónder vraag ik me nu af.


3 opmerkingen:

  1. je woord nog eens verslaafd aan al dat internet spelletjes en telefoon gedoe en jij die dat altijd onzin vond zo zie je maar weer he hoe een mens kan veranderen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het aantal spelletjes dat ik al weggespeeld heb is niet meer te tellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben inmiddels afgehaakt! Het aantal medespelers die cheats gebruiken werd mij te veel. Alsof je Yahtzee speelt met 'bewerkte' dobbelstenen. Niet leuk meer, dus. Alleen Edo hier is nog steeds fanatiek..

    BeantwoordenVerwijderen