dinsdag 11 oktober 2011

Één week

Het is nu één week geleden dat ik m'n nieuwe telefoon met ongekende mogelijkheden heb. Veel van die mogelijkheden zal ik nooit gebruiken, om maar iets te noemen zal ik nooit muziek er op zetten om de simpele reden dat ik niet tegen muziek kan op m'n hoofd.

Ben blij met m'n phone-tje, maar er zijn toch wat onhebbelijkheden, als eerste kan ie thuis niet via wifi van KPN experiabox. Nu ben ik met PC en TV niet draadloos, maar wifi zit er wel op, maar de codes worden niet herkent.

Het vervelendste is nog wel dat ie, bijvoorbeeld 's-morgens als ie 's-nachts op stand by heeft gestaan, niet meteen het op internet kan, dan moet ie eerst uit en aan gezet worden of soms zelfs batterij er uit en er weer in. Heel storend.

Maar over all ben ik best tevreden er mee!

2 opmerkingen:

  1. ja Frans al deze nieuwigheden hebben zo zijn voor en tegen he en ja jo alles wend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch vreemd dat je het ding eerst uit en dan weer aan moet doen.. Maar als je over all tevreden bent, is dat al een +.

    BeantwoordenVerwijderen