maandag 17 oktober 2011

Gouden Televizier-ring 2011

Vrijdag aanstaande is het weer zover, de jaarlijkse uitreiking van de Televizier-ring voor het, volgens de kijker, beste programma van het jaar.
De drie genomineerden van dit jaar heb ik nog nooit gezien, het zijn:

Voetbal International: bij 'voetb' haak ik al af dus ik heb het alleen wel eens in een aankondiging voorbij zien komen. Volgens mij zijn het een aantal middelbare onverzorgde niet al te vrolijke mannen die een heel programma lang discussiëren over voetbal en elkaar daarin verbaal naar het leven staan.

The Voice Of Holland: Het 32e programma om nieuw talent te spotten. Zulke programma's kennen allemaal eenzelfde eind, de winnaar maakt een plaatje, dat wordt nummer één, dan zakt de carrière in voordat ie eigenlijk begonnen was tot braderie-niveau.

Wie Is De Mol: Dit programma is nu voor de vijfde keer genomineerd en men kan dan ook spreken van een "anitawitziertje". Ik ben te dom voor dit programma, ik heb afgelopen seizoen de eerste aflevering gezien omdat het enthousiasme van vrienden mij daartoe aanzette, maar ik begreep er niks van. Ik gun het dit programma, niet alleen vanwege de vijfde nominatie, maar omdat er in mijn omgeving slimme mensen zijn die het een geweldig programma vinden en er veel plezier aan beleven.

We zullen het vrijdag zien.

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik ga wel even kijken natuurlijk. Chantal Janszen doet niet meer mee, dus wordt het sowieso een leuk(er) tv-programma..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! En natuurlijk heb ik gestemd op Wie Is De Mol?

    Zo een leuk programma! :D

    BeantwoordenVerwijderen