vrijdag 6 juli 2012

Flauw

Sinds deze week hebben wij een nieuwe bedrijfsleider. De man heet Pastoor van zijn achternaam.
Ik zie daar hilarische mogelijkheden mee.
Omdat wij zijn gesitueerd in een achterstandswijk heb je daar de bijbehorende primair reagerende clientèle, die vanwege een soort aangeboren minderwaardigheidsgevoel altijd denken dat de hele wereld tegen hen is en daardoor 24/7 in de verdediging zijn.

Als dan zo iemand weer eens spetterend voor de klantenservice staat en om de bedrijfsleider vraagt schreeuwt, lijkt me het zo heel leuk als de dienstdoende dame dan heel rustig zegt "Ik zal Meneer Pastoor voor u halen", het liefst met de handen in elkaar voor de borst en een devote blik op het gelaat. Heel flauw, ik weet het, maar ik kan daar lol om hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten