zaterdag 7 juli 2012

Vind ik niet leuk

Facebook doet opeens gek, nou ja niet Facebook op zich, maar meer de site. Ik krijg meldingen binnen dat iemand heeft gereageerd, maar vervolgens zie ik die reacties niet, en dan opeens weer wel, en dan weer niet, op mijn Smartfoontje kan ik wel alles zien.

Even in het hulpmenu gekeken en ontdekt dat er meerdere zijn met dit probleem, daar ben ik altijd blij om, dan ligt het niet aan mij of mijn computer, maar aan Facebook zelf. Een melding hierover naar Facebook gestuurd, maar dat is iets vrij vaags. Ze melden van te voren al dat ze niet zullen reageren maar wel alles lezen, heb wel een ontvangstmail retour gekregen.

En nu wachten we, ik dus,  maar af.

1 opmerking:

  1. Zoals het er nu naar uitziet was het maar van korte duur, alles is weer operationeel.

    BeantwoordenVerwijderen