zaterdag 1 juni 2013

Feeling hot hot hot

Mijn laatste volle dag in Toronto heb ik vrij relaxed doorgebracht. Het was weer ongelofelijk warm, en nadat ik 's-ochtends na het ontbijt even naar buiten ben gegaan om nog wat door de stad te wandelen heb ik me aan het begin van de middag in m'n hotelkamer geïnstalleerd met een lunch en wat te lezen en om ongeneerd te luieren. Mensen die mij kennen weten dat die hitte niet aan mij besteed is. Maar beter dit dan regen natuurlijk, laat ik daar helder over zijn!

's-Avonds heeft Gerry me opgehaald om bij hem en Gaetano te gaan eten, wat heel bijzonder is, want ze zijn pas een week geleden verhuisd, en zijn nog niet helemaal klaar, bovendien was ik de eerste gast in hun nieuwe huis. Het is een waanzinnig mooie woning gelegen aan de voet van de CN Tower met uitzicht op het meer en eigen zwembad en fitness faciliteiten. Ze hadden ondanks alle drukte van werk en de verhuizing een heerlijke maaltijd verzorgd.



Bijschrift toevoegen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten