vrijdag 18 november 2011

E.H.B.O.

Vandaag haalde ik mijn vinger open op het werk. En omdat boeken met bloedspetters niet zo fijn is, begaf ik mij naar het trappenhuis waar op iedere etage een E.H.B.O. koffer hangt.

De bebloede vinger omhoog houdend maakte ik met de andere hand de koffer open.....geen pleisters.
Wat week in de benen balanceerde ik naar de 2e etage, kon met moeite de koffer pakken en openen....geen pleisters

Met m'n laatste krachten sleepte ik me, licht in mijn hoofd, vanwege het vele bloedverlies over de grond naar de 1e etage, wierp me tegen de E.H.B.O.-koffer aan en vond daar uiteindelijk pleisters om de wonde te verplegen.

Ik zal in het wekelijks overleg eens aanstippen dat de koffers nodig eens moeten worden aangevuld.

3 opmerkingen:

  1. Heel slordig van je werkgever! Ik vraag me dan altijd af wat voor type mens het is die de laatste pleister pakt en vervolgens niets meldt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah dit doet mij als lotus erg veel plezier.. mede omdat hieruit weer eens blijkt hoe slecht men omgaat met de verbandmiddelen..... maar het is niet anders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach arme jongen zo zwaar gewond en toch op je post gebleven hihihiiiiiiii beterschap en doe voor deze verwondingen een paar pleisters in je zak of tas

    BeantwoordenVerwijderen