woensdag 9 november 2011

Hoeren neuken en Corry Konings

Voormalig Vader Abraham protégé Corry Konings wilde het eens over een andere boeg gaan gooien en heeft een nieuwe single uit met de welluidende titel "Hoeren Neuken Nooit Meer Werken"

Neem even de tijd om dit tot je door te laten dringen.

Samen met de cast van New Kids heeft ze het nummer opgenomen als titelsong voor hun nieuwste film en vind dat zelf heel gewoon.
"Het is gewoon spreektaal" legt ze uit. "Als ik in de auto rij zeg ik ook wel eens kut" vervolgde ze.

Dat laatste nieuws was teveel voor mij en al mijn zintuigen vielen voor een moment uit.

Dit is de clip van het nummer:

2 opmerkingen:

  1. huilen is voor jou te laat is nu wel heel erg op zijn plaats... zoals mijn stil verdriet...
    god wat heb ik de vrouw hoog gehad in mijn jeugd was een ware fan... en nu dit...
    grom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee ik kan dit ook niet aan hoor maar ja ze had gelukkig eerst om te tekst gevraagd want het mocht eens niet bij haar passen maar toen zij ze toch volmondig jaaaaaaaaa want ja de tekst was toch erg passend pffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen