donderdag 22 maart 2012

Kaneel uitdaging

Van de mensheid heb ik over het algemeen geen hoge hoed op, zie hoe mensen zich in het dagelijks leven gedragen, lees in de kranten wat mensen elkaar aandoen uit naam van wat-dan-ook, en je begrijpt wat ik bedoel.

Nu is er na de internethypes Planking en Owling weer iets nieuws voor en door geestelijk invaliden verzonnen: Cinnamon Challenge. De bedoeling hiervan is dat je een eetlepel kaneelpoeder binnen één minuut doorslikt zonder daarbij te drinken.

WAAROM??

En alsof dat nog niet idioot genoeg is, moet dat worden gefilmd en op internet geplaatst, en erger nog er kijken ook mensen naar. Ruim 10 miljoen keer is er naar één bepaald filmpje gekeken

WAAROM??

Soms denk ik dat ik van een andere planeet afkomstig ben, zo verbaasd kan ik zijn over hoe jullie aardlingen hier bezig zijn.

1 opmerking:

  1. Ook ik verbaas me steeds meer over mijn medemensen(en). De momenten dat ik met mijn hoofd neeschuddend door het leven ga zijn niet meer te tellen..

    BeantwoordenVerwijderen