vrijdag 22 februari 2013

Druk

Mijn agenda eens ingekeken en gezien dat er drukke tijden in aantocht zijn. Allereerst wordt het contract van mijn collega op de afdeling naast me om bedrijfstechnische redenen niet verlengt, wat zoveel inhoudt dat veel op mijn bordje terecht gaat komen, daarnaast waren de voor mij interessante producties in het theater zo geprogrammeerd dat er weken zullen zijn waarop ik samen met (theater)vriend Harry meerdere dagen een voorstelling zal gaan  bijwonen.

Vervolgens gebeuren er in het leven van dierbare vrienden hele spannende dingen waar ik deelgenoot van mag zijn. Vanzelfsprekend ook nog leuke diner,- en koffiedates met vrienden zowel thuis als uit. 
Kortom een drukte van belang de komende tijd, maar het zijn allemaal fijne dingen om mee te mogen maken, om er getuige van te zijn als vrienden een kroonjaar bereiken en hoe anderen hun inspanningen voor studie en werk beloond zien vind ik geweldig! 

Kwestie van een beetje plannen en m'n rust nemen tussen de bedrijvigheid door. Aankomend weekend in de Zen-modus om me er de komende tijd vol in te gooien. Ik heb er zin an!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten