maandag 2 september 2013

40 jaar aan de zaak

Kom daar nog eens om in deze tijd: 40 jaar bij één en dezelfde werkgever. En toch heb ik in korte tijd al drie keer een 40-jarig jubileum mogen meemaken op mijn werk. Gisteren was het weer zover, mijn direct leidinggevende vierde dat hij op 1 september 1973 in dienst was getreden met een etentje bij restaurant Kreta in Voorburg.

Omdat het in mijn vakantie viel had hij van te voren gevraagd of ik zou kunnen komen. "Voor jou natuurlijk altijd" had ik geantwoord, want Hans is een heel leuke chef om mee en voor te werken. Toen wij aankwamen zaten Hans en zijn vrouw Saskia al aan een drankje op ons te wachten. We kenden Saskia natuurlijk uit de verhalen van Hans, maar het was leuk om nu eens 'in het echt' kennis met haar te maken.

We hebben heerlijk gegeten en lekker gekletst over wat er zich zo allemaal heeft afgespeeld de afgelopen 40 jaar, en nog...
Als het aan de plannen van de regering ligt haal ik ook, als God het wil, makkelijk mijn 40 dienstjaren, maar eerst maar eens richting 25.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten