vrijdag 20 december 2013

In Memoriam: Geneviëve Ethard

Ze voelde zich niet lekker, en haar moeder zei dat ze maar weer even in bed moest gaan liggen, toen ze later ging kijken hoe het met haar was, was ze al overleden, slechts 21 jaar oud onze collega uit het restaurant Geneviëve Ethard.

Dit verschrikkelijke nieuws sloeg in als een bom bij ons allemaal en met name haar directe collega's uit het restaurant, waar Geneviëve ruim 4 jaar werkzaam was. Ik durf me niet in te denken hoe deze onverwachte tragedie moet zijn voor haar ouders, haar familie en haar vrienden.
Op de rouwkaart stond deze mooie tekst, wat een wijze les is aan ons allen:

Doe wat je altijd deed
toen ik er nog was
Leef elke dag voluit
en met heel je hart

En je vindt mij
En je voelt mij
Ik ben dicht bij je
Mis mij
Het is oke
want ik mis je net zo

Geniet alsjeblieft als je kunt
elke dag voor mij
Koester elk moment
het is zo voorbij


Geneviëve's ouders, haar familie en iedereen die haar lief was wil ik heel veel sterkte toewensen om dit grote verlies te verwerken





Geen opmerkingen:

Een reactie posten