zondag 26 februari 2012

Tijdlijn

Sinds enige tijd is er de mogelijkheid om op Facebook je persoonlijke pagina te voorzien van een tijdlijn, gerekend vanaf je geboorte. Vanzelfsprekend hoefde dat voor mij niet zo, maar nu ik besloten heb om het dan toch maar in te stellen vind ik het eigenlijk wel leuk.

Ik vind wel dat je er dan wel wat mee moet doen, dus heb ik oude fototalbums gepakt en ben begonnen met zo hier en daar wat foto's te plaatsen van momenten uit m'n leven. Grappig is dat er ook een kaartje bijzit wat registreert waar je (in de wereld) bent geweest. Ben er voorlopig nog wel zoet mee.



2 opmerkingen:

  1. ja leuk hoor maar zo ver ga ik niet geen geduld voor maar bij jou ziet het er erg leuk uit hoor wat een schatje was je trouwens hoor het komt weer allemaal boven hihihiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk! Ik was ook al bezig met oude(re) foto's en ook de plaats/stad te vermelden van waar de foto's waren genomen. Ach, voordat de lente echt doorzet, zijn wij wel even zoet. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen