dinsdag 28 februari 2012

Toen en Nu: Herreys

Met de nationale finale voor het Eurovisie Songfestival nog vers in het geheugen en het feit dat ik mijn tijdlijn op Facebook aan het opleuken ben met van ieder jaar vanaf 1976 (het jaar dat ik het festival voor het eerst zag) een afbeelding van mijn favoriete inzending, kwam ik opeens een foto tegen van de Zweedse broertjes Herrey, die in 1984 met het vrolijke liedje "Diggi Loo Diggi Ley" het festival wisten te winnen. Ik voelde een Toen en Nu opkomen...


2 opmerkingen:

  1. Oh mijn gut! Ik heb in '84 ook in gelijke overhemden en truien gelopen (incl. een petit taille)! Leuk om te zien hoe ze er tegenwoordig uit zien. Treden ze nog op als groep?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook, en trui IN je broek... Nou ik geloof meer zo incidenteel dat ze samen nog wel es wat doen.

    BeantwoordenVerwijderen