woensdag 4 juli 2018

Schoenencarrousel

Ergens vorig jaar had ik 'm es in een foldertje zien staan, een schoenencarrousel. Ik had het voor kennisgeving aangenomen, maar de benaming 'schoenencarrousel' niet opgeslagen, dus toen ik maanden later dacht dat het misschien wel handig zou zijn kon ik 'm nergens meer vinden.

Maar plotseling dook ie van de week weer op in een folder, alles heeft altijd een reden, dus deze keer heb ik de schoenencarrousel daadwerkelijk aangeschaft. Je klemt hem heel gemakkelijk tussen plafond en vloer vast. Er kunnen natuurlijk in principe maar 48 paar schoenen op, toch tegelijkertijd geeft het wel weer wat lucht in de schoenenkast die vol begon te raken. En voor hoge schoenen zoals bijvoorbeeld booties e.d. is het ook niet zo handig, maar die staan dan nu op de schoenenrekken in de kast en de lage schoenen hebben hun plek op de schoenencarrousel ingenomen. En omdat ik geen maat 36 van schoen heb kunnen er in mijn geval een laag minder (= 6 minder) op, maar desalniettemin kan ik me niet voorstellen hoe ik mijn leven ooit heb kunnen leiden zonder schoenencarrousel, ik was een in het duister tastende stakker.




4 opmerkingen:

  1. Hoi Aidan, heb dezelfde schoenencarrousel gekocht als jou, nu door verhuis lukt het mij niet meer om deze op de juiste manier samen te stellen, ik weet dat het systeem werkt met veer maar zodra ik veer in de buis stop valt deze helemaal naar beneden. Wat doe ik fout, please help groeten danny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Danny,
      Als je wilt kan ik je de instructies mailen. Heb de instructietekening nog.

      Verwijderen
  2. Hier hetzelfde probleem. Na verhuis vinden we niet meer hoe hem te installeren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. https://www.householdessential.com/ecommerce/Floor-to-Ceiling-Revolving-Shoe-Tree.cfm?item_id=5515&parent=701

      Verwijderen