dinsdag 27 november 2018

Ryan Luijkx en Teun Phillippe

Met vriendin Talitha de film "Just Like Heaven" gekeken met Mark Ruffalo en Reese Witherspoon, op DVD want een film uit 2006. Een aanrader als je van het suikerzoete Amerikaanse romcomgenre houdt, zoals ik. Na afloop nog even de bloopers en de interviews met de acteurs gekeken. 'Reese Witherspoon was getrouwd met die leuke acteur' merkte ik op. Zoals gewoonlijk kon ik niet op zijn naam komen, maar ik wist nog wel dat ie in "Studio 54" had gespeeld. Leve Google! 'Och ja, Ryan Phillippe!' ik had hem nog voor me als in die film, maar ook Ryan wordt net als iedereen natuurlijk ouder.

Wat mij opviel aan de Ryan-van-nu, is dat ie sprekend lijkt op een Nederlandse acteur die ik ook erg leuk vindt. Moest weer even diep graven over zijn naam, terwijl ik 'm zelfs een keer ontmoet heb. Ik ben erg slecht in namen, altijd geweest, alleen lijkt het wel of het erger wordt, maar dit geheel terzijde. Ik bedoelde Teun Luijkx. Oordeel zelf:

Ryan Phillippe in "Studio 54". 

Ryan Phillippe anno nu. 

Teun Luijkx. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten