vrijdag 19 januari 2024

Closet Sale

Gisteren vernam ik een geweldig leuk initiatief van het overdekte winkelcentrum De Koperwiek in het centrum van mijn dorp. In de maanden februari en maart kun je daar voor een dag je eigen winkel openen en kleding die je niet meer draagt en/of andere spullen die je niet meer gebruikt maar waar een ander best nog wat aan heeft te koop aanbieden. Je betaalt €30 voor een individuele ticket en ben je met twee of meer €55. O.m kledingrekken, paskamers, toonbank en spiegel zijn aanwezig in de winkel. 

Hoe leuk is dat! Voor meer informatie, wellicht als u zelf voor één dag winkelier wilt zijn, klik op: Closet Sale. Nee, zelf zal ik er geen gebruik van maken, ik sta mijn hele leven al in de retail en speel dus al genoeg winkeltje. Bovendien denk ik niet dat iemand is geïnteresseerd in mijn altmodische Klamotten en prullaria, daarnaast kan ik heel slecht afstand doen van dingen omdat overal een verhaal aan zit voor mij. Als na mijn verscheiden de mogelijkheid nog steeds bestaat kunnen zij die mijn woning leeg moeten ruimen in plaats van een container te huren om alles in te flikkeren een closet sale houden en er nog wat eurootjes aan verdienen. Ik zal er in spirit bij zijn dan. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten