donderdag 20 september 2012

La Stanza

Een paar weken geleden ondekte vriendin Nadira tot haar grote schrik dat ze mij niets voor mijn verjaardag had gegeven. Ik vond dat zelf niet echt schokkend want ik vier het nooit, maar ze stond er op om me tóch nog te gaan verrassen, en dat heeft ze zeker gedaan!

Ze nodigde me uit voor een diner bij restaurant La Stanza en het kon geen betere keus zijn. Buiten het feit dat Nadira en ik het samen altijd al gezellig hebben was de ambiance en het eten in dit restaurant subliem te noemen. Heel vriendelijke bediening, prachtig opgemaakte borden en heel bijzondere gerechten.

Dit restaurant heeft ook een fraaie binnentuin waar we nu vanzelfsprekend niet konden dineren, maar dat gaan we in de toekomst zeker eens doen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten